Aldebarani - de Cobra, 27 noiembrie 2023

Luni, 27 noiembrie 2023
Aldebarani

S-a raportat deja că aproximativ 80% din toți reprezentanții diferitelor rase galactice au părăsit acest Sistem Solar pentru a obține vindecarea atât de necesară și doar cele mai puternice și mai eficiente ființe au rămas pentru a ajuta la eliberarea acestei planete.

Pleiadienii ca un colectiv au decis că nu vor mai fi rasa principală care creează Primul Contact cu umanitatea. Ei se vor concentra mai mult pe asistența foarte specifică ai acelor Lucrători în Lumină și Războinici în Lumină care sunt deschiși pentru prezența lor și pot lucra cu ei în mod eficient. O mare parte din echipele Pleiadiene Comanda 12:21, echipele camerei tahionice Pleiadiene, rețeaua planetară Pleiadiană de echipe în Lumină și echipele Contact Dish (Platforma de Contact) vor rămâne active și, de fapt, vor deveni mai eficiente.

Echipele științifice Pleiadiene au dezvoltat o nouă tehnologie avansată care se bazează pe Tunelurile de Lumină încurcate cuantice. Ei speră că această nouă tehnologie poate aduce mai multă protecție Lucrătorilor în Lumină împotriva atacurilor constante din partea Întunericului. Această nouă tehnologie va începe, de asemenea, să revigoreze rețeaua de Lumină planetară, care s-a prăbușit într-o mare măsură în august 2019 odată cu prăbușirea liniei temporale beta. În acel moment, multe portaluri de pe suprafața planetei au devenit inoperabile și acum acele portaluri vor fi reactivate.

Pleiadienii ca și colectiv au acceptat acum și protocoale exacte pentru interacțiunea cu Lucrătorii în Lumină de suprafață pentru a evita neînțelegerile culturale care pot apărea între rasa Pleiadiană iubitoare și senzuală și populația de suprafață adesea neîncrezătoare și traumatizată:



(Traducere text din imagine:

Și am văzut nava din interior. Nava era magnifică înăuntru. Și am vorbit si mi-am făcut prieteni și până la urmă m-am trezit așezat pe malul unui lac cu natură de jur împrejur. Puteai vedea că era în interiorul unui magazin și nu de fapt o natură reală. Și am râs cu cineva care era acolo. Dintr-o dată, fiicele mele m-au trezit. Mi-am dat seama că mi-a fost ștearsă rapid memoria și am gemut în fața lor „hai!!!”. De exemplu, „serios, de ce îmi ștergi memoria? „Și m-am trezit. Deci, îmi amintesc doar lucrurile pe care ți le-am scris. Și nu mi-am amintit nimic despre acea navă și despre cum arăta în interior, cu excepția ultimei imagini a lacului și a naturii din interiorul navei.

Visele mele au început să devină mai vii și mai ușor de reținut.

Într-o noapte am avut un mic vis tulburător: Am visat că am văzut un bărbat înalt și frumos, de 1,90 cm sau mai puțin. Avea părul castaniu închis, ondulat, până la umeri și o barbă pe față. O față foarte plăcută. Purta haine negre. S-a apropiat de mine încet, într-un mod foarte foarte senzual și în cele din urmă m-a lipit de perete. Nu m-a sărutat sau atins, dar trupul lui s-a mișcat pe corpul meu. S-a uitat adânc în ochii mei și părea că mă vrea cu adevărat. Și-a împletit degetele cu mine. Și am simțit o dorință nebună incontrolabilă. Dar am mi-am adunat cu fermitate un control ferm asupra mea și l-am mustrat: „Nu mă interesează nicio întâlnire ocazională cu tipi care lasă mai târziu o inimă frântă!” Și a dat imediat înapoi.

Părea total Pleiadian. Avea trăsături Pleiadiene ale feței.)


Pleiadienii au decis, de asemenea, să stabilească niște limite și nu vor accepta comportamentul abuziv din partea „Războinicilor în Lumină” răzbunători după Eveniment. Multe cazuri de astfel de comportament pot fi văzute în comentariile de pe blogul meu. Forțele Luminii fac tot ce pot pentru a ajuta populația de suprafață, deși nu sunt obligați, iar următoarea abordare ar fi mult mai eficientă:

https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12824135902.html

După Eveniment, Pleiadienii se vor concentra mai ales pe asistarea celor mai avansați Lucrători în Lumină care se vor concentra pe construirea mandalelor Familiei Sufletești în interiorul Insulelor de Lumină.

Miliarde de oameni care au fost evacuați din planurile eteric și astral de pe Pământ și care acum trăiesc pe o planetă din clusterul Pleiadian vor trece printr-un proces de selecție. Acei oameni care simt o aliniere cu prezența angelică și sunt deschiși spre creștere spirituală vor rămâne pe acea planetă. Restul umanității va fi transportată pe o planetă din sistemul stelar Aldebaran, care este acum pregătită pentru ei.

Aldebaranii sunt, de asemenea, o rasă stelară care a ales să fie rasa principală introdusă umanității de suprafață de pe Pământ pentru Primul Contact, înlocuind rolul pe care Pleiadienii l-au avut înainte.

Aldebaranii sunt o rasă soră cu Pleiadienii și sunt destul de asemănători cu ei, cu puțin mai mult accent pe tehnologie și puțin mai multă energie masculină.

După căderea Atlantidei, Aldebaranii au ajutat umanitatea de la suprafață de multe ori de-a lungul istoriei omenirii, aducându-le tehnologie și îmbunătățindui-le codul genetic:

https://biblia.com/bible/esv/genesis/6/1-4

Ei și-au menținut frecvența de vibrație în mediul de suprafață ostil al Pământului prin instituția haremului (adică spațiu sacru, închis, protejat):

https://www.knowingdaily.com/latest-discovery-the-true-origin-of-m%D1%83%D1%95te%D0%B3%D1%96o%E1%B4%9C%D1%95-and-the-ancient-history-of-the-harem/

Ei i-au ajutat pe Pleiadieni în construirea complexului piramidal Xian în China și au fost, de asemenea, destul de activi în Egiptul predinastic:

https://anzoboma82.wixsite.com/ancientstarmaps/far-east-2

Ei au fondat civilizația vedică în Tamil Nadu și o alta în Rajasthan și Gujarat. Ei au format imperiul Rama în India antică și orașul Dwarka:

http://mahabharata-research.com/about%20the%20epic/the%20lost%20city%20of%20dwarka.html



Și imperiul sumerian cu orașul Uruk, acum cunoscut sub numele de Warka:

https://en.wikipedia.org/wiki/Uruk


Se luptau cu Draconienii într-un război nuclear și au pierdut:

http://www.mysteryofindia.com/2014/08/myth-of-ancient-nuclear-war.html

După acel război și potopul ulterior din 3114 î.Hr., influența lor asupra suprafeței planetei s-a diminuat foarte mult.

Cea mai mare parte dintre ei au primit apoi ordin din partea stăpânilor carantinei să părăsească Sistemul Solar, iar unii au putut să intre în subteran pentru a se alătura, a întări și a extinde rețeaua Agartha. Ei au fost activi acolo, de atunci până în 1996, când toți Aldebaranii subterani au fost luați prizonieri de forțele întunecate sau forțați să părăsească Sistemul Solar:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vril

În istoria ulterioară, influența lor asupra suprafeței a fost limitată. L-au contactat pe împăratul Wu, care a marcat vârful dinastiei Han în China antică:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emperor_Wu_of_Han

În timpul dinastiei Han, au introdus oglinzile TLV ca portaluri în miniatură prin care oamenii se puteau conecta cu dimensiuni superioare:

https://en.wikipedia.org/wiki/TLV_mirror

Ei l-au contactat pe Li Yuan, fondatorul dinastiei Tang:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emperor_Gaozu_of_Tang

În timpul dinastiei Tang, ei au jucat un rol esențial în creșterea și dezvoltarea orașului Chang'an, care a fost capitala dinastiei Tang din China și nu este situat prea departe de piramidele din Xian:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chang%27an


Din acel moment, ei au contactat ocazional familia Li, una dintre cele mai importante familii ale Nobilimi Albe chineze.

De asemenea, se infiltrau și se încarnau ocazional în familia Nobilimii Negre Aldobrandini, unde păstrau în secret misterele Zeiței:

https://en.wikipedia.org/wiki/Aldobrandini_Wedding

În secolul al XX-lea, au început programul spațial secret prin Maria Orsic:

https://en.everybodywiki.com/Maria_Orsic

Cu toate acestea, discutând din punct de vedere istoric, ei nu au fost întotdeauna dedicați pe deplin Luminii, marea invazie a Archonilor din 1996 i-a trezit complet și acum sunt membri dedicați ai Confederației Galactice.

În jurul perioadei în care Aldebaranii au fost forțați să se retragă de la suprafață cu mai bine de 5000 de ani în urmă, care a fost și momentul în care Aldebaran a marcat echinocțiul de primăvară, au trimis un corp de impact în zona Tibetului:

https://www.scirp.org/journal/paperinformation.aspx?paperid=88787

Acest corp de impact a adus multe tektite frumoase de culoare maronie, verde auriu, care provin din Aldebaran și sunt găsite foarte rar de călugări și culegătorii de ierburi în triunghiul dintre Selincuo, Namucuo și CuoNa din Tibet.

Acele tektite tibetane sunt acum activate cu tehnologia ATVOR, ajutându-i pe Aldebarani să-și ancoreze energiile în rețeaua de Lumină de suprafață.

Există și alte tipuri de tektite tibetane găsite în alte locații din Tibet care provin din alte sisteme stelare și voi vorbi mai multe despre ele într-una dintre actualizările viitoare.

Conferința noastră din Chiang Mai a fost un succes uriaș și a fost însoțită de multă activitate subterană și extraterestră:
A doua zi a conferinței a adus un foarte important progres în ceea ce privește ancorarea energiei Zeiței pe suprafața planetei cu consecințe de mare anvergură.

Notele oficiale de la conferință sunt aici:


Comments