The signs od Infection by dark agenda / Semnele de infectare a minții de către Agenda Întunecată - pe baza explicațiilor date de Cobra, ianuarie 2022


Ianuarie 2022


Semnele de infectare a minții de către
 Agenda Întunecată

În această actualizare a situației de Cobra, este menționat faptul că, câmpul auric al corpului mental al aproape fiecărei ființe încarnate de pe suprafața acestei planete este invadat de către o entitate numită Invizibili.

http://2012portal.blogspot.com/2022/01/situation-update-and-new-cobra-interview.html


în limba limba română:

https://evak2019.blogspot.com/2022/01/actualizarea-situatiei-si-un-nou.html

Invizibilii sunt entitățile Arhontice care populează planul mental inferior de pe suprafața planetei și sunt cei care creează și manifestă matricea de idei false. Acestea sunt ființele responsabile pentru ideile cum ar fi karma, directiva primară, suferința intenționată, Dumnezeul atotputernic, dualitatea intenționată, Pământul plat, legea a doua a termodinamicii ca adevărul suprem, viteza luminii ca viteza maximă, monogamia ca singura alegere, încălzirea globală, ideologia trezită, teoria critică a raselor, etc.

Invizibilii sunt entități care sunt aproape transparente, pete cremoase opace, și sunt aproape nedetectabile chiar și pentru clarvăzătorii avansați pe planul mental.

Iată o listă cu câteva modalități de identificare a "Infectării minții" discutat de Cobra în actualizarea sa.


SEMNELE INFECTĂRII MINȚII DE CĂTRE AGENDA ÎNTUNECATĂ

  • SUNT ÎNTR-O CONSTANTĂ FRICĂ, ÎNDOIALĂ, ANXIETATE ŞI ÎN COMPETIȚIE CU ALŢII ÎN LOC SĂ ASCULT GHIDAREA MEA SUPERIOARĂ PENTRU A CREA ARMONIE?

  • MĂ CONECTEZ RAR CU SINELE MEU SUPERIOR ȘI CU SURSA ÎN ACȚIUNILE MELE ZILNICE CU ALȚII, CEEA CE CONDUCE LA MODELE/PROGRAME NEGATIVE DE DOMINARE ȘI CONTROL, FORȚÂND AGENDA MEA PE ALȚII?

  • NU AM ÎNCREDERE ÎN UNIVERS SAU CER GHIDARE PENTRU A MĂ AJUTA PE CALEA MEA PERMIȚÂND CA "SINELE MEU PROGRAMAT" SĂ ÎMI CONDUCĂ VIAȚA?

  • ÎI VĂD PE ALȚII CA CONCURENȚI ȘI DUȘMANI CARE PROVOACĂ ÎN MINE DUȘMĂNIE ȘI GELOZIE ÎN LOC DE COMUNITATE?

  • FUNCȚIONEZ DIN EMOȚII INFERIOARE CARE MĂ FAC SĂ ÎI MANIPULEZ PE ALȚII DEOARECE MI-E FRICĂ DE RESPINGERE, PIERDERE SAU NEVREDNICIE?

  • SUNT ATRASĂ UȘOR ÎNTR-UN RĂSPUNS NEGATIV INIȚIAL ÎN LOC DE A CĂUTA ÎNȚELEGEREA GENERALĂ ȘI RAȚIONALĂ SUPERIOARĂ PENTRU A SOLUȚIONA O PROBLEMĂ?

  • ÎMI PROIECTEZ PROBLEMELE PE ALȚII PRIN TEAMĂ, JUDECATĂ ȘI ACUZARE ...CÂND DE FAPT EU SUNT PROBLEMA?

  • ASCULT EMPATIC ENTITĂȚILE ȘI TRANSMISIUNEA NEGATIVĂ CREZÂND CĂ SUNT GHIZI SAU ADEVĂRURI REALE, FIIND ACTIVAT ȘI ACȚIONÂND ÎN NUMELE LOR?

  • PERMIT RĂNILOR MELE SĂ PREIA GIDAREA MEA SUPERIOARĂ ȘI CONȘTIINȚA MEA SUPERIOARĂ CONDUCÂND LA O BUCLĂ DE FEEDBACK DE SITUAȚII NEGATIVE?

  • SUNT CONTROLAT DE CREDINȚE RELIGIOASE ȘI POLITICE CARE PROVOACĂ ÎN VIAȚA MEA DIVIZIUNE, SUFERINȚĂ, FRICĂ ȘI LUPTE PENTRU PUTERE?

  • SUNT DISPUS SĂ TREC DINCOLO DE GRANIȚELE ALTORA PENTRU A-MI GĂSI CALEA ... PENTRU A MĂ SERVI ÎN LOC DE UN SCOP MAI ÎNALT?

  • MĂ CERT CU ALȚII DOAR PENTRU A DOMINA ȘI A LE LUA ENERGIA PENTRU A MĂ FACE SĂ MĂ SIMT MAI BINE?

  • JUDEC ASPRU COMPORTAMENTUL ȘI ACȚIUNILE ALTORA, ȘI REFUZ SĂ EXAMINEZ COMPORTAMENTUL MEU, SĂ ÎMI IAU RESPONSABILITATEA ȘI SĂ ÎMI FAC PROPRIA MUNCĂ INTERIOARĂ?
Este crucial a fi complet sincer cu propria persoană pentru a identifica unde sunt modele negative din caracterul, mintea, gândurile, comportamentul vostru, etc. Întunericul invadează gândurile noastre făcându-ne să credem că sunt propriile noastre gânduri! Acesta este literalmente controlul minții. Entitățile invizibile vorbesc, de asemenea, negativ oamenilor. În mod special empaticii aud aceste discuții oribile. Toate acestea scad capacitatea noastră de a ne proteja energetic, din moment ce întunericul ne-a invadat deja mințile. Făcând munca interioară pentru a identifica și a îndepărta infecția, va crea o legătură pură cu sinele nostru interior și cu sinele nostru Superior. Trebuie să ȘTIȚI cine sunteți cu adevărat și cine nu sunteți! "CUNOAȘTE-TE PE TINE ÎNSUȚI."
Este extrem de important să ne asigurăm că toate gândurile și acțiunile noastre se bazează pe compasiune, iubire, raționalitate, și pentru a ne ajuta în mod sincer, pe noi și pe ceilalți. Protecția minții/corpului vostru mental și a corpului emoțional este de asemenea, foarte important.
Acesta este un pas valoros în evoluția cuiva și în procesul de Ascensiune.
Vă rugăm să nu ezitați să distribuiți aceste lucruri sau următorul poster.
(Sursa: https://theeventhub2015.blogspot.com/2022/01/signs-of-mind-infection-by-dark-agenda.html )

Poster în limba engleză:


Poster în limba română:


Comments