Meditația Finală de Impulsionare (booster) pe 9 decembrie 2021 la 6:35 AM EET!

 


Meditația Finală de Impulsionare (booster) 

pe 9 decembrie 2021 la 6:35 AM EET!


După cum a menționat Cobra în ultima sa actualizare a Activării Intervenției Divine din 17 decembrie pe blogul său, Forțele Luminii solicită ca înainte de Meditația globală de Activare din 21 decembrie, să efectuăm a treia și ultima meditație de Impulsionare (booster), pentru a putea atinge masa critică de 144.000 de persoane participante la meditația noastră principală. 

Forțele Luminii cer cât mai multor oameni posibil să facă meditația de amplificare pregătitoare în momentul exact al lunii pline. Vom folosi energia lunii pline din Gemeni pentru a medita și a vizualiza atingerea masei critice de peste 144.000 de oameni sau mai mult care participă la meditația noastră principală pentru Activarea Intervenției Divine pe 21 decembrie. 


Meditația de Impulsionare va avea loc exact la momentul de lună plină, pe 19 decembrie 2021 la 4:35 AM UTC (6:35 AM EET ora României)!

Evenimentul Facebook creat pentru meditație: 


Ora exactă a Meditației de Impulsionare se poate găsi în funcție de fusul vostru orar aici:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=ULTIMATE+BOOSTER+MEDITATION&iso=20211219T0435&p1=136

Playlist cu audio-urile ghidate: https://bit.ly/3HvAwEK

Audio ghidat în engleză: https://youtu.be/XRfgvhLVEGM


Audio ghidat în română: https://youtu.be/EMou3rdFwMc


Live stream care se va desfășura în limba engleză în data de 21 decembrie 2021, cu următorul program:

Live Stream: https://youtu.be/G17r-cDQtWM


Programul Live Stream:

4:20 AM UTC (6:20 AM EET) - începe Live-stream
4:25 AM UTC (6:25 AM EET ) - Protocol de Protecție
4:35 AM UTC (6:35 AM EET) - Începe Meditația de Impulsionare
Finală
4:55 AM UTC (6:55 AM EET ) - Se încheie Meditația de
Impulsionare Finală
5:20 AM UTC (7:20 AM EET) - Se încheie Live-stream
 / (ora României: 6:20 - 7:20 AM EET)

Instrucțiunile pentru meditația de impulsionare:

1. Folosiți-vă propria tehnică pentru a vă aduce într-o stare relaxată de conștiință.

2. Declarați-vă intenția de a folosi această meditație ca un instrument pentru a atinge masa critică de 144.000 de persoane sau mai multe care meditează pentru Activarea Intervenției noastre Divine, și a peste 144.000 de persoane care semnează Petiția de Eliberare Planetară.

3. Invocați Flacăra Violet din sursa sa primară pentru a plasa un cerc de protecție în jurul vostru în timpul și după meditație. Cereți-i să transmute orice lucru care nu servește Luminii.

4. Vizualizați un stâlp de Lumină albă strălucitoare care emană din Soarele Central Cosmic, fiind apoi distribuită spre Soarele Central al tuturor galaxiilor din acest univers, apoi intră prin Soarele Central Galactic al Galaxiei noastre, apoi trece prin Galaxia noastră, apoi intră în Sistemul nostru Solar și trece prin toate ființele de Lumină din interiorul Sistemului nostru Solar și apoi prin toate ființele de pe planeta Pământ și de asemenea, prin corpul vostru până în centrul Pământului.

5. Vizualizați această Lumină care activează chakrele Stelare ale Sufletelor a milioane și milioane de oameni, oferindu-le posibilitatea de a se alătura Activării Intervenției Divine. Vizualizați-i pe cei care se simt atât de ghidați, participând efectiv, numărul lor depășind cu mult masa critică, iar activarea în sine având un efect uriaș de vindecare pozitivă pentru toate ființele simțitoare de pe Pământ și de stabilizare a liniei temporale pozitive. Vizualizați peste 144.000 de persoane semnând petiția în săptămânile și zilele precedente activării. Vizualizați-i pe toți cei implicați în meditație și în semnarea petiției fiind protejați și inspirați.

Victoria Luminii!
__________________________________________________________________________________

( NOTĂ:

Aici găsiți toate articolele care apar pe blogul "The Portal", actualizările aferente și toate informațiile importante oferite de Cobra!
De asemenea, blogul de meditații We Love Mass Meditation (Noi Iubim Meditațiile în masă), prezintă toate informațiile necesare pentru ca procesul de activare să aibă loc în cele mai bune condiții, urmând indicațiile furnizate pe blogul lui Cobra, oferă tabele cu toate videoclipurile promoționale pentru Petiția de Eliberare Planetară și Meditația de Activare a Intervenției Divine, formatele înregistrate video pe Youtube și formatele descărcabile mp3 în foarte multe limbi, material promoționale și afișe / postere create special pentru acest eveniment de meditație la momentul solstițiului de iarnă din 2021!

Surse:
💜Blogul The Portal:

în română:

💜💜Blogul We Love Mass Meditation:

în română:
___________________________________________________________________________________

Afișe / Postere

Engleză






Română




Comments