BOOSTER MEDITATION on December 4th, 2021 - MEDITAȚIA DE IMPULSIONARE BOOSTER pe 4 decembrie 2021


Booster Meditation on December 4th, 2021 
at 07:35 AM UTC!

We are approaching a powerful Solar eclipse on December 4th 07:35 am UTC !
We will be using the energy of this Solar eclipse to meditate and visualize reaching the critical mass of over 144,000 people or more participating in our main meditation for the Divine Intervention Activation on December 21st and over 144,000 people signing the Planetary Liberation petition.

Light Forces are asking as many people as possible to do the preparatory booster meditation at the exact moment of the Solar eclipses.


Live stream (English) at the moment od Solar Eclipse, on December 4th, 2021 at 07:35 AM UTC:

https://youtu.be/FUAk1Yll2wM


Solar Eclipse: Booster Meditation on December 4th at 7:35 AM UTC (start at 7:20 AM UTC)

Solar Eclipse: Booster Meditation for Divine Intervention Activation - December 4th at 7:35 AM UTC - English Live Stream:

Schedule for the day (Live stream):

 7:20 AM UTC - Live-stream starts
*  7:25 AM UTC - Protection Protocol
7:35 AM UTC - Solar Eclipse: Booster Meditation begins
*  7:55 AM UTC - Solar Eclipse: Booster Meditation ends
*  8:15 AM UTC - Live-stream finishes

Guided audios WLMM in various languages:
https://bit.ly/3HvAwEK

Guided audio in English:
https://youtu.be/XRfgvhLVEGM


You can find the exact moment for the booster meditation for your timezone here:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=SOLAR+ECLIPSE%3A+BOOSTER+MEDITATION&iso=20211204T0735&p1=136

Main Facebook event by WLMM:

https://www.facebook.com/events/413486757095261

Instructions for the Booster Meditation:

1. Use your own technique to bring you to a relaxed state of consciousness.

2. State your intent to use this meditation as a tool to reach the critical mass of 144,000 people or more meditating for our Divine Intervention activation, and more than 144,000 people signing the Planetary Liberation petition.

3. Invoke the Violet Flame from its primary source to place a circle of protection around you during and after the meditation. Ask it to transmute anything that does not serve the Light

4. Visualize a pillar of brilliant white Light emanating from the Cosmic Central Sun, then being distributed to Central Suns of all galaxies in this universe, then entering through the Galactic Central Sun of our Galaxy, then going through our Galaxy, then entering our Solar System and going through all beings of Light inside our Solar System and then through all beings on planet Earth and also through your body to the center of the Earth.

5. Visualize this Light activating Soul star chakras of millions upon millions of people, presenting them with the possibility of joining Divine Intervention activation. Visualize those who feel so guided actually participating, their number far exceeding the critical mass, and the activation itself having a massive positive healing effect for all sentient beings on Earth and stabilizing the positive timeline. Visualize over 144,000 people signing the petition in the weeks and days leading to the activation. Visualize everybody involved in the meditation and in the petition signing being protected and inspired.

Victory of the Light!



***********************************************************************************
Translation in Romanian / Traducere în română:

Meditație de Impulsionare (Booster) pe 4 decembrie 2021 la 09:35 AM EET

Ne apropiem de o puternică eclipsă de Soare pe 4 decembrie, la 07:35 am UTC (09:35 am EET ora României)!
Vom folosi energia acestei eclipse de Soare pentru a medita și a vizualiza atingerea masei critice de peste 144.000 de oameni sau mai mulți, care participă la principala noastră meditație pentru Activarea Intervenției Divine pe 21 decembrie și peste 144.000 de oameni care semnează Petiția de Eliberare Planetară.

Forțele Luminii cer cât mai multor oameni posibil să facă meditația de impulsionare pregătitoare în momentul exact al eclipsei de Soare.



Eclipsa Solară: Meditația Booster pe 4 decembrie la 9:35 AM EET (începe la 9:20 AM EET)

Eclipsa de Soare: Meditația de Impulsionare - Booster pentru Activarea Intervenției Divine - 4 decembrie la 9:35 AM EET - Transmisie directă (Live Stream) desfășurată în limba engleză:

Programul zilei (Livestream):

Eclipsa de Soare : Meditația de Impulsionare pentru Activarea Intervenției Divine - 4 decembrie 2021 la 07:35 AM UTC - Engleză (09:35 AM EET ora României)
*☀ 7:20 AM UTC (9:20 AM EET) - Începe Live-stream
*☀ 7:25 AM UTC (9:25 AM EET) - Protocolul de Protecție
*☀ 7:35 AM UTC (9:35 AM EET) - Eclipsa de Soare: Începe Meditația de Impulsionare Booster
*☀ 7:55 AM UTC (9:55 AM EET) - Eclipsa de Soare: Meditația de Impulsionare Booster se încheie
*☀ 8:15 AM UTC (10:15 AM EET) - Se încheie Live-stream

Audio ghidat în română:
https://youtu.be/EMou3rdFwMc


Aici puteți găsi ora exactă a Meditației de Impulsionare pentru fusul vostru orar:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=SOLAR+ECLIPSE%3A+BOOSTER+MEDITATION&iso=20211204T0735&p1=136

Evenimentul principal Facebook de WLMM:

https://www.facebook.com/events/413486757095261


Instrucțiuni pentru Meditația de Impulsionare - Booster:

1. Folosiți-vă propria tehnică pentru a vă aduce într-o stare relaxată de conștiință.

2. Declarați-vă intenția de a folosi această meditație ca un instrument pentru a atinge masa critică de 144.000 de persoane sau mai multe care meditează pentru Activarea Intervenției noastre Divine, și a peste 144.000 de persoane care semnează Petiția de Eliberare Planetară.

3. Invocați Flacăra Violet din sursa sa primară pentru a plasa un cerc de protecție în jurul vostru în timpul și după meditație. Cereți-i să transmute orice lucru care nu servește Luminii.

4. Vizualizați un stâlp de Lumină albă strălucitoare care emană din Soarele Central Cosmic, fiind apoi distribuită spre Soarele Central al tuturor galaxiilor din acest univers, apoi intră prin Soarele Central Galactic al Galaxiei noastre, apoi trece prin Galaxia noastră, apoi intră în Sistemul nostru Solar și trece prin toate ființele de Lumină din interiorul Sistemului nostru Solar și apoi prin toate ființele de pe planeta Pământ și de asemenea, prin corpul vostru până în centrul Pământului.

5. Vizualizați această Lumină care activează chakrele Stelare ale Sufletelor a milioane și milioane de oameni, oferindu-le posibilitatea de a se alătura Activării Intervenției Divine. Vizualizați-i pe cei care se simt atât de ghidați, participând efectiv, numărul lor depășind cu mult masa critică, iar activarea în sine având un efect uriaș de vindecare pozitivă pentru toate ființele simțitoare de pe Pământ și de stabilizare a liniei temporale pozitive. Vizualizați peste 144.000 de persoane semnând petiția în săptămânile și zilele precedente activării. Vizualizați-i pe toți cei implicați în meditație și în semnarea petiției fiind protejați și inspirați.

Victoria Luminii!
_________________________________________________________________________________

(Sursa:
__________________________________________________________________________________

POSTERS / POSTERE - AFIȘE

ENGLEZĂ










ROMÂNĂ



Comments