Meditația Coloanei Buddhice deasupra Parlamentului României - la fiecare 4 ore!



Meditația Coloanei Buddhice deasupra Parlamentului României


Prin această meditație puternică vom crea împreună o Coloană Buddhică (Coloana Buddhică - Vortex permanent de energie) peste Parlamentului României!

Vom aduce multă LUMINĂ și IUBIRE Parlamentului și parlamentarilor României, pentru a lua cele mai bune decizii și pentru a adopta Legea Pașaportului Verde în cele mai bune condiții pentru populație!

Meditația va avea loc începând cu 8 noiembrie 2021 până pe 12 noiembrie, la fiecare 4 ore!

Prima meditație va fi azi, 8 noiembrie  la ora 4 PM UTC (6 PM EET - 18:00 ora României)!


PROGRAMUL meditațiilor (la fiecare 4 ore):

Orele meditației pentru  Perioada: (8 noiembrie - 12 noiembrie 2021):

 4 PM UTC  -  6 PM EET  - 18:00
 8 PM UTC  - 10 PM EET  - 22:00
12 AM UTC -  2 AM EET  - 02:00
  4 AM UTC  - 6 AM EET  - 06:00
  8 AM UTC - 10 AM EET - 10:00
12 PM UTC   - 2 PM EET  - 14:00 / Ora României

Evenimentul Facebook creat pentru meditație:


Meditațiile ghidate audio se pot găsi pe canalul Youtube.

Link-ul pentru Lista de redare audio-uri ghidate în diverse limbi:


Meditația ghidată audio în limba engleză:

https://youtu.be/MIU4ky3RLhU


Meditația ghidată audio în limba română:




*** Meditația Coloanelor Buddhice ***

Instrucțiunile meditației
:

1. Utilizați propria tehnică pentru a vă aduce într-o stare de relaxare. Respirați adânc o Lumină albă strălucitoare. Expirați tot ce nu vă mai servește. Repetați această respirație de câteva ori. Apoi, spuneți această mantră, sau una similară, în tăcere sau cu voce tare, dacă va simțiți ghidat :

“ Eu sunt Sufletul
Eu sunt Lumina Divină
Eu sunt Voința Divină
Eu sunt Iubirea Divină
Eu sunt un proiect fix, Sufletul “.

2. Vizualizați Chakra Stelară a Sufletului vostru cum se aprinde cu o Lumină albă strălucitoare. Vizualizați această Lumină sub forma unui vortex care spirală în jos, curățindu-vă câmpul energetic.

3. Vizualizați o Stea cu 5 colțuri, plasată sus în cer la aproximativ 9 mile (14,48 km) deasupra Parlamentului României. Vedeți această stea strălucind deasupra locației alese, radiind o Lumină alb sclipitoare.

4. Acum vizualizați Focul Alb al lui AN care emană de la Soarele Galactic Central, trecând prin toate punctele de Lumină din Sistemul nostru Solar și prin Steaua cu 5 colțuri, prin Parlamentul României și adânc în centrul Pământului. Continuați să vizualizați acest stâlp de Lumină pentru câteva minute.

5. Vizualizați vârful unui vortex strălucitor de Lumină albă, care coboară în spirală de la Steaua cu 5 colțuri în sensul acelor de ceasornic, înlăturând și transmutând toate vibrațiile joase, entitățile întunecate și energiile întunecate, și le transmite la Steaua cu 5 colțuri pentru transmutare. Vizualizați acest vortex de Lumină albă cum se rotește pentru câteva minute.

6. Vizualizați această Coloană Buddhică legată complet de toate Coloanele Buddhice de pe planetă, de Rețeaua Planetară de Lumină de dedesubt, de deasupra și de pe suprafața planetei, și de orice punct de Lumină, așa cum este îndrumat de Ființele Ascensionate, toate conectate împreună cu această Coloană Buddhică la Steaua cu 5 colțuri, în Rețeaua de Lumină alb strălucitoare.

7. Acum, în numele Sursei, în numele prezenței EU SUNT al luminii eterne. Declarăm și comandăm ca, Coloana Buddhică creată deasupra Parlamentului Românei, să fie completă pe toate planurile, așa cum este ghidat de Sursă.

Victoria Luminii!






Instrucțiunile meditației în limba engleză (Meditația Coloanei Buddhice deasupra Parlamentului României) / Prima meditație, azi 8 noiembrie 2021 la ora 4 PM UTC (6 PM EET - 18:00 ora României)!
Buddhic Column Meditation over Romanian Parliament each 4 hours! / First meditation today, on November 8th, 2021 at 4 PM UTC

Instructions:

1. Use your own technique to bring yourself to a state of relaxation. Take a deep breath of brilliant white light. Breathe out all that no longer serves you. Repeat this breathing for a few more times. Then say this mantra, or a similar one, silently or out loud if you feel guided:
"I Am the Soul
I Am Divine Light
I Am Divine Will
I Am Divine Love
I Am fixed design by me, the Soul".

2. Visualize your soul star chakra lighting up with brilliant white Light. Visualize this Light in the form of a vortex spiraling down clearing your energy field.

3. Visualize a 5-pointed star being placed high in the sky about 9 miles above the Romanian Parliament. See this star glistening high above the chosen location, shining brilliant white light.

4. Now visualize the White Fire of AN emanating from the Galactic Central Sun, going through all points of light within our solar system and through the 5-pointed star, through the Romanian Parliament and deep into the center of the Earth. Keep visualizing this pillar for a few minutes.

5. Visualize the tip of a brilliant vortex of white light spiraling down clockwise from the 5-pointed star, removing and transmuting all low vibrations, dark entities and dark energies and carrying them up to the 5-pointed star for transmutation. Visualize this vortex of spinning white light for a few minutes.

6. Visualize this Buddhic Column fully linked to all Buddhic Columns on the planet, to the planetary network of Light below, above and on the surface of the planet, and any point of Light as guided by the Ascended Beings, all connected together with this Buddhic Column at the 5 pointed star in the network of brilliant white light.

7. Now, in the name of Source, in the name of I AM Presence of eternal light, we declare and command that the Buddhic Column at the Romanian Parliament is now complete on all planes as guided by Source.

Comments