Mantra de IUBIRE NECONDIȚIONATĂ !!

Mantra de iubire necondiționată

în limba engleză :
💐 MANTRA of UNCONDITIONAL LOVE 💐
" I recognize and affirm that the Current situation caused by the Dark Forces is not natural in nature -- it is a contingency of what was caused by the great separation.
I AM now in the process of forgiving all involved.
I AM now creating peace in my heart with forgiveness so I may clearly radiate unconditional Love.
I AM transmuting my duality consciousness with Unity Consciousness with the help of Source I Am.
I AM grateful for the ability to release and transcend that which no longer serves my soul and humanity.
I AM raising my vibration to create a new consciousness of Divine Love and Forgiveness for myself and others. "
în limba română :
💐 Mantra de iubire necondiționată 💐
" Recunosc și afirm că situația actuală provocată de Forțele Întunericului nu este de natură naturală - este o situație contrară a ceea ce a fost cauzat de marea separare.
EU SUNT acum în proces de a ierta pe toți cei implicați.
EU acum creez pacea în inima mea cu iertare, ca să pot radia în mod clar Iubirea necondiționată.
EU transmut conștiința mea duală în Conștiința Unității cu ajutorul sursei EU SUNT.
SUNT recunoscător pentru capacitatea de a elibera și de a depăși ceea ce nu mai servește sufletului meu și umanității.
ÎMI ridic vibrația pentru a crea o noua conștiință a Iubirii Divine și a Iertării Divine pentru mine și pentru ceilalți. "
Cântecul pe care Isis Astara l-a cântat întotdeauna în timpul conferințelor lui Cobra:
în limba engleză :
"We are One
You are inside me
Every step I take, you're there
Every breath I breathe, we share
We are One"
(Zeița egipteană ISIS - întruparea feminității și a fidelității)
în limba română :
" Noi suntem unul
Tu ești înlăuntrul meu
La fiecare pas pe care îl fac, tu ești acolo
Fiecare respirație pe care o respir, noi o împărtășim
Noi suntem unul "
Ascultați sunetele minunatului videoclip al Rugăciunii Iubirii Necondiționate :
și
https://www.youtube.com/watch?v=CJsT1zoyvbo


Rugăciune pentru Iubirea Necondiționată
Suflete dragi, vă invit azi la o rugăciune minunată pentru iubirea necondiționată, care ajută foarte mult la deschiderea inimilor și limpezirea minții.
“Tată Ceresc, revarsă peste mine acum și aici iubirea pură și infinită. Revarsă peste mine iubirea necondiționată și îndrumă-mă în calea ei. Amintește-mi mereu să nu uit cine sunt și ce fac aici. Amintește-mi mereu să iubesc necondiționat pe oricine îmi apare în cale. Amintește-mi mereu să fiu pur în tot ceea ce fac, spun și gândesc și să fiu echilibrat în fiecare secundă. Dă-mi puterea de a fi conștient în fiecare secundă și de a trăi în prezent. Ajută-mă să fiu bunătate, dăruire, lumină, pace și iubire. Eu, acum și aici aleg să fiu IUBIRE. Aleg să gândesc cu inima. Aleg iubirea din toată ființa mea și știu unde o să o găsesc în interiorul meu. Aleg să văd toți oamenii la fel, fiindcă nu există superioritate, iar dacă se întâmplă ca cineva să mă ajute și să mă trezească mai tare, să pot să îl iubesc la fel ca pe toți ceilalți. Fiindcă, Doamne, tu ești în tot ce există și prin tine îmi vorbesc lucrurile, întâmplările, oamenii. Fiecare dintre cei din jur sunt oglinda mea, iar eu îți mulțumesc astăzi și întotdeauna pentru toată dragostea, experiențele și iubirea pe care le-ai revărsat asupra mea pentru binele meu cel mai înalt. Aleg astăzi să merg pe drumul meu și sunt foarte recunoscător pentru tot ce există.
Mulțumesc și te iubesc. “
_____________________________________________________________________________
( Sursa :

Comments