Este prima noapte de o lumină pură ....



I D E I

       Doresc să deschid în această noapte blogul meu, care s-a născut dintr-o idee minunată și care cred că s-ar putea potrivi tuturor oamenilor care trăiesc pe această planetă deosebită, unică, plină de viață !


Nu este o coincidență, dar ziua de 7 decembrie rezonează cu ziua mea de naștere din 7 iunie, și simt că la jumătate de an de la acea zi, am sentimentul unei bucurii nemărginite să realizez cu cele mai bune intenții primul meu blog cu subiectul iubirii, sănătății, echilibrului, puterii, inteligenței, armoniei și bunăstării !
Toate aceste subiecte frumoase, care alcătuiesc viața noastră zi de zi, pot deveni o preocupare pentru noi toți, găsind modalitatea sau cheia pentru a descoperi calea care duce la viață echilibrată și minunată !



      Voi încerca să vă scriu gândurile mele, să vă împărtășesc multe informații despre căile păstrării sănătății fizice și psihice abordând cele mai moderne metode naturale, complementare medicinei alopate, despre viziunea mea asupra prezentului și viitorului în tratamentele alternative cunoscute din trecutul îndepărtat al omenirii dar și cele care se nasc în aceste momente, sau care sunt încă în cercetare și vor fi lansate în anii următori.
      Alte idei, despre care vă voi scrie, se referă la alimentația sănătoasă, sportul și păstrarea corpului fizic în formă, cu toate că tehnologia secolului nostru este ceea care aduce beneficii în viața noastră, dar  de fapt este dăunătoare sănătății.
     Din cercetările făcute în domeniu, s-a adeverit că starea meditativă a organismului aduce beneficii deosebite corpului energetic și mental, reechilibrând puternic energiile și chakrele primare și secundare, fără activitatea cărora, nu am putea trăi. De aceea, subiectele pe tema meditațiilor vor fi dezvoltate amplu, la realizarea acestor postări se va avea în vedere experiența și activitatea mea din ultima perioadă de timp.
     Vă invit cu drag să luați parte la această călătorie, din care nu va lipsi muzica, veselia, optimismul, dorința de o viață cât mai frumoasă posibil !!!



Comments